blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy hombredelrio.bikestats.pl

linki

Odjazdowy Bibliotekarz

Niedziela, 12 maja 2013 Kategoria Klaster, z książką Uczestnicy
Km: 38.07 Km teren: 2.00 Czas: 02:39 km/h: 14.37
Pr. maks.: 32.65 Temperatura: 20.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Hercules Leonardo Aktywność: Jazda na rowerze
Świetny pomysł połączenia roweru z książką. W zeszłym roku alkohol spowodował mą absencję, więc byłem pierwszy raz.
Na placu Orła Białego stawiło się sporo literowerzystów.

Nawet organizatorzy nie przewidzieli takiej frekwencji - zabrakło szprychówek losujących.

Przejazd był etapowy a na każdym odbywały się konkursy literackie i sprawnościowe. Pierwszym etapem był Zamek Książąt Pomorskich

Następny to Wały Chrobrego

Potem plac Lotników

i Jasne Błonia, gdzie zrobiłem sobie przerwę na posiłek i udało mi się załapać nawet na książkę

Później jeszcze po lodziku i zasiedliśmy w kręgu

Zwieńczeniem Odjazdowego Bibliotekarza było ognisko z kiełbaskami na polanie Białej. Odbyło się losowanie szprychówek, były pokazy ratownictwa. Na koniec rozdano mapy regionu i woreczki pierwszej pomocy.

Po imprezie pojechałem jeszcze z KaJackiem do Zjawy na zupę gulaszową, ale to chyba nie najlepszy pomysł był...

przydałyby się wycieraczki na okulary