blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy hombredelrio.bikestats.pl

linki

V Święto Cykliczne

Niedziela, 8 czerwca 2014 Kategoria cyklhorda, impreza, Klaster, święta
Km: 76.93 Km teren: 4.00 Czas: 04:51 km/h: 15.86
Pr. maks.: 44.94 Temperatura: 35.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Hercules Leonardo Aktywność: Jazda na rowerze

I kolejne, udane dzięki sprzyjającej pogodzie nasze, regionalne święto rowerowe które właściwie było kopią zeszłego roku...dla mnie i kilkoro innych osób zaczęło się bardzo wcześnie bo już o 6.30 byliśmy umówieni przy zajezdni Klonowica, skąd wraz z rześkim porankiem udaliśmy się tą samą, co zeszłego roku - drogą

Droga na Wąwelnicę

do Lőcknitz... i stąd w siódemkę mieliśmy eskortować grupę niemieckich rowerzystów, których była... aż trójka.

Przed Dworcem w Lőcknitz

Na granicy w Lubieszynie tym razem oczekiwała, mająca eskortować nas Policja... a i grupa się nieznacznie powiększyła

Granica w Lubieszynie

i rosła wraz mijanymi miasteczkami - Dobrą, Wołczkowem,

Postój w Wołczkowie

aby na Głębokim połączyć się z  jeszcze większą nitką Policką.

Miejsce łączenia dwóch nitek

Stąd obie połączone nitki w liczbie ok. 500 rowerzystów udały się na miejsce docelowe, czyli park Żeromskiego - pomnik Adama Mickiewicza, gdzie dostąpiłem zaszczytu gadania do mikrofonu.

Wywiad z panią prowadzącą

Po zjechaniu na punkt wszystkich rowerzystów - okazało się że jest nas całkiem sporo...

Rowerzyści pod pomnikiem A. Mickiewicza

i ciężko było mi znaleźć w tym tłumie syna wraz z jego dziewczyną - Olą.

Maciek z Olą

Z ciekawostek rowerowych był czołg Rudy i samolot Orzeł 1

Rudy i Orzeł

Po odprawie na zapleczu sceny głównej,

Odprawa z tyłu sceny

ok. cztery tysiące rowerzystów udało się na wspólny przejazd ulicami Szczecina,

Plac Grunwaldzki

pośród których najbardziej atrakcyjną - Trasą Zamkową, na której był krótki postój,

Postój na Trasie Zamkowej

który chyba zakłopotał jednego z organizatorów, gdyż marsowe oblicze ukazał...  Krzysztof Monter

Długo się ciągnął wąż rowerzystów zjeżdżających z Trasy Zamkowej

Zjeżdżając z Trasy Zamkowej

Po powrocie, schłodzeniu się w ulicznej ścianie wodnej i paru jeszcze innych atrakcjach, nastąpiło podziękowanie - czynnemu rowerzyście - Marszałkowi Województwa panu Olgierdowi Geblewiczowi,

Marszałek Województwa

po czym została wybrana dziewczynka do losowania głównej nagrody - roweru elektrycznego Wybrana dziewczynka do losowania nagrody

a szczęśliwym posiadaczem wylosowanej szprychówki okazał się ów człowiek...

Szczęśliwy zdobywca nagrody Głównej - roweru elektrycznego

Były jeszcze pomniejsze nagrody, między innymi za największą dostarczoną ilość nakrętek i jedną z medalistek w tym konkursie okazała się nasza koleżanka Iwonka...

Nagroda za dostarczone nakrętki

Na zakończenie posprzątaliśmy teren parku i udaliśmy się do "Fabryki",

Podsumowanie Święta Cyklicznego

gdzie miało się odbyć podsumowanie Święta Cyklicznego ale poprzestano na konsumpcji, która to z kolei zapoczątkowała całkiem inny rodzaj świętowania.