blog rowerowy

informacje

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy hombredelrio.bikestats.pl

linki

W Zjawie na kawie - czyli długi test piasty.

Środa, 26 marca 2014 Kategoria wypady
Km: 28.49 Km teren: 2.00 Czas: 01:37 km/h: 17.62
Pr. maks.: 38.15 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Hercules Leonardo Aktywność: Jazda na rowerze

Wstałem skoro świt czyli o 14.15 i ponieważ za oknem piękne słoneczko postanowiłem przetestować uleczony rower. Ale najpierw trzeba było jeszcze poddymać oponki...

Pompowanie po 4 bary

już z nową piastą... wprawdzie srebrną ale o 50$ tańszą od czarnej,

Nowa piasta

no i w drogę... przez tętniącą pracą Arkonkę (ma być czynna już na ten sezon letni).

Prace wykończeniowe na Arkonce

Niczym dobrą szklanką whisky odurzony świeżym powiewem wiosny oraz smakiem na dobrą kawę, zostałem poniesiony do przyjaznej rowerzystom gospody...

Gospoda Zjawa

...gdzie istotną zmianą jaką zauważyłem jest zamiana dwóch kotów na jednego piesa - Gimbusem zwanego.

Zjawowy piesek

A po dobrej kawce nie oparłem się również pokusie skosztowania pysznej kwaśnicy.

I tak jakoś znienacka zapadł zmrok i trzeba było wracać po ciemku, co zaowocowało spotkaniem mojej ostatniej świątecznej potrawy...

Dzik jest dziki

Ale ponieważ to matka z małymi - to te świecące punkciki - więc postanowiłem jej nie rozjeżdżać.

Male dziczki czyli warchlaki

Ogólnie test piasty wypadł pomyślnie... gorzej z testem użytkownika - może też trzeba by go wymienić?